نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5200
-
الف
+

نشر 11 فلم پرخاطره و جذاب به مناسبت دهه فجر از تلویزیون آی فیلم 2

کانال تلویزیونی آی فیلم 2 به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر روز یک فلم سینمایی نشر می کند.

به دنبال درخواست بی شمار مخاطبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 برای نشر فلم های سینمایی، این رسانه تصمیم دارد در طول ایام دهه فجر فلم سینمایی نشر نماید.

به گزارش آی فیلم2 ، به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، از تاریخ 12 تا 22 دلو(بهمن) هر شب یک فلم سینمایی به جای سریال های «کوچه اقاقیا» و «کلانتر» از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

به دنبال درخواست بسیار بالای بیننده گان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 برای نشر فلم سینمایی ، این کانال تصمیم دارد همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، پرطرفدارترین فلم های مرتبط با این ایام را نشر نماید.

بنا بر این گزارش ، از چند روز آینده تغییراتی در جدول نشر تلویزیون آی فیلم2 به وجود خواهد آمد. بر این اساس فلم های سینمایی جایگزین سریال های در حال نشر «کوچه اقاقیا» و «کلانتر» خواهد شد.

فلم های سینمایی پرخاطره و جذاب ایرانی ، از مورخ 12 دلو (بهمن) هر روز ساعت 4 بعد از چاشت به وقت تهران ،  5 عصر به وقت کابل، 5:30 به وقت تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

فلم های سینمایی «ماجرای نیمروز» ، «تاراج» ، «معما» ، «سیانور»، «اخراجی ها»، «تیرباران»، «تبعیدی ها» و «بادیگارد» و ... از جمله فلم هایی است که نشر خواهد شد.

گفتنی است که بعد از ایام دهه فجر، نشر سریال های «کوچه اقاقیا» و «کلانتر» دوباره به رویه عادی باز می گردند.

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر